lauantai 29. maaliskuuta 2008

Rakkautta ja gastronomiaa


Vanha paheeni ei jätä minua rauhaan. Ehkä tämä helpottaa ainakin tämän biisin osalta. Seuraavaksi mahdollisesti supersuosikkini Zen Cafe...

Doris
säv. J. Karjalainen/ san. Plerttu Aivohippa


Laalaa, laalaa
Kokkimiestä laulattaa, kun nälkäistä tyttöä saa hän lihottaa
Laalaa, laalaa
Kokkimiestä laulattaa, kun lounaan tullen hänet taas unohtaa

Doris oli toisenlainen, Doris oli Lecter-nainen
hän näytti mulle miltä tuntuu kun saa maistaa omaa pohjettaan

Doris, Doris
Sä söit mun sydämen
Doris, Doris
Tuo se pois, takaisin, sydäntäni vielä tarvitsen

Mä Doriksen brunssiin hain, ihan leikilläni vain
koska Doris oli laihan näköinen
Minun piti syödä, mutta Doris söikin minut
ja hetken aikaa olin illallinen

Mut ennen kun mä huomasinkaan
Doris oli täynnä
hän sydämeni mukaan otti
ja rintaan jätti reiän viiltävän

Doris, Doris
Sä söit mun sydämen
Doris, Doris
Tuo se pois, takasin, sydäntäni vielä tarvitsen

Oi Doris, Doris
Sä söit mun sydämen
Doris, Doris
Tuo se pois, takasin, sydäntäni vielä tarvitsen

“I do wish we could chat longer, but I'm having an old friend for dinner. Bye.”
-Hannibal Lecter

Ei kommentteja: